Vacature: HR assistent
Als HR assistent kom je terecht in het warm en gedreven centrale ondersteuningsteam van D’Broej. Als rechterhand van de HR verantwoordelijke word je het intern aanspreekpunt voor het D’Broej team voor alles wat met personeelsadministratie te maken heeft. Daarnaast werk je ook actief mee aan het grotere personeelsbeleid. Vanuit je positie in de centrale ondersteuningsdienst zet je ook ruimer je competenties in voor het algemeen organisatiebeheer.
Context:
D’Broej organiseert activiteiten en trajecten voor kinderen en jongeren uit kwetsbare milieus. Hoofddoel daarbij is om hen te helpen om zelfzekerder, weerbaarder en veerkrachtiger te worden. Verspreid over Brussel liggen verschillende deelwerkingen en antennes van waaruit de collega’s elke dag aan de slag gaan. D’Broej stelt een zeer diverse groep van ongeveer 70 personeelsleden tewerk. Een centraal team verzorgt de ondersteuning voor het geheel van de organisatie op vlak van personeelsbeleid, financiën, communicatie,…
Functieomschrijving:
We zijn op zoek naar een medewerker payroll die deel uit maakt van de centrale ondersteuningsdienst.
Als HR Assistent bestaat jouw pakket onder meer uit volgende taken:
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor (nieuwe) medewerkers voor alles rond personeelsadministratie: contracten, verlofregeling, loonbrieven, ziekte, woon- werkverkeer,…
- Je neemt de maandelijkse loonverwerking voor je rekening nemen. Ook jaarlijks terugkerende taken zoals eindejaarspremies, vakantiegeld,… vallen onder jouw verantwoordelijkheid. Uiteraard sta je hiervoor in nauw contact met het sociaal secretariaat.
- Je staat in voor de dossieropvolging van de loonsubsidies, verzekeringen,…
- Je houdt de sectorale reglementering bij en kan deze toepassen in onze organisatie.
- Afhankelijk van jouw contract (deeltijds of voltijds) wordt jouw takenpakket aangevuld met andere zakelijke taken in het centraal ondersteuningsteam. We doen dit in samenspraak en op basis van jouw sterktes, ervaring en skills.
Daarvoor zoeken we iemand met volgend profiel en competenties:
Jouw profiel
- Je hebt enkele jaren ervaring binnen de HR-wereld.
- Je spreekt en schrijft vlot in het Nederlands en Frans. Andere talen zijn een troef.
- Je hebt sterke administratieve skills en bent leergierig. Je werkt vlot met Word, Outlook, en Excel.
- Je bent discreet, nauwkeurig en stipt. Je werkt zelfstandig en bent stressbestendig. Jouw motto: problemen zijn er om op te lossen.
Ons aanbod
- Onmiddellijke indiensttreding of zodra beschikbaar.
- Vast contract - minstens 60% - meer uren zijn bespreekbaar.
- Correcte verloning conform PC 329.01. Relevante anciënniteit wordt in aanmerking genomen.
- Een aantrekkelijke verlofpakket dat groeit als je langer in dienst bent.
- Openbaar vervoer-abonnement voor woon-werkverkeer 100% terugbetaald. Je krijgt ook een telefoonvergoeding.
- Een gevarieerde job, met ruimte voor eigen initiatief en zelfontplooiing in een organisatie met een hoge maatschappelijke relevantie.
- Tijd om bij te blijven in het domein van HR door opleiding en vorming.
- Je werkplaats is het centrale ondersteuningsteam van D’Broej en ligt aan het kanaal in Molenbeek op 5 minuten wandelen van metrostation ‘Graaf van Vlaanderen’.
Wij zijn geïnteresseerd in je kwaliteiten ongeacht je leeftijd, geslacht, handicap, etnische afkomst en nationaliteit.
Interesse:
- Stuur je CV en motivatiebrief naar job@dbroej.be
- Met vragen kan je steeds terecht bij Lies Verhoeven: lies.verhoeven@dbroej.be